رد پیشنهاد بازی در زمین اتلتیکو از سوی رئال مادرید

به گزارش بلاگ پو، پرافتخارترین باشگاه اروپا پیشنهاد سخاوتمندانه رقیب همشهری را نپذیرفت.

رد پیشنهاد بازی در زمین اتلتیکو از سوی رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، پیشنهاد انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید مبنی بر انجام بازی های رئال مادرید در ادامه فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تیمش، مورد قبول رقیب همشهری قرار نگرفت.

رئیس باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد با توجه به فرایند بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و عدم توانایی باشگاه رقیب در برگزاری بازی های خانگی در این ورزشگاه، آنها مسئله ای برای میزبانی از رئال مادرید در ورزشگاه اتلتیکو برای ادامه لیگ قهرمانان در فصل جاری ندارند اما نشریه مارکا مدعی شد مدیران رئال مادرید ضمن تشکر از باشگاه اتلتیکو به خاطر این پیشنهاد، تمایلی به انجام چنین نشان ندادند و قصد دارند در ادامه فصل در ورزشگاه آلفرد دی استفانو به میدان برود؛ ورزشگاهی کوچک 6 هزار نفری که قرار است تا زمان تکمیل بازسازی برنابئو پذیرای شاگردان زین الدین زیدان باشد.

بازسازی در برنابئو پیشرفت خوبی داشته و از روز پنجشنبه مجددا امکان استفاده از تورهای بازدید از ورزشگاه در که دومین موزه پر بازدید در شهر مادرید است، ممکن خواهد بود. در واقع با توجه به اینکه احتمالا تا شروع فصل آینده امکان حضور طرفداران در ورزشگاه ها وجود نخواهد داشت، رئال مادرید مسئله ای با برگزاری بازی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو ندارد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28902

به "رد پیشنهاد بازی در زمین اتلتیکو از سوی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پیشنهاد بازی در زمین اتلتیکو از سوی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید