راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک

به گزارش بلاگ پو، معاون آموزشی جهاددانشگاهی ایلام از شروع به کارِ خانه رباتیک در ایلام در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: باید فرزندان و علاقمندان به بازی های کامپیوتری را از سرگرمی صرف به سمت بازی سازی سوق دهیم که این مسیر با راه اندازی خانه رباتیک تسهیل می گردد.

راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک

علی حیدربیگی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه آینده دنیا به سمت هوش مصنوعی و تکنولوژی پیش می رود و رباتیک هم موضوعی است که در این زمینه بسیار می تواند کار کند، اظهار کرد: برنامه نویسی، آموزش برنامه، مکانیک، ICT و IT به دانش آموزان موجب می گردد خلاقیت هنرجویان این حوزه بیشتر گردد و در کنار این به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی با اشاره به افزایش استفاده خانواده ها از انواع تکنولوژی و سیستم های کامپیوتری نوین، گفت: ما نیز باید سمت و سوی فعالیت های هنری خود را به سمت تکنولوژی ببریم و طوری برنامه ریزی کنیم که دانش آموزان به جای سرگرمی با بازی های تلفن همراه خود بتوانند در این زمینه تولیدات داشته باشند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی ایلام ادامه داد: بازی سازی تلفن همراه یکی از نمونه خلاقیت هایی است که می تواند در فرزندان شکوفا گردد و خانه رباتیک هم می تواند به بالفعل شدن استعدادهای نهفته در این زمینه یاری کند.

وی توضیح داد: آینده رباتیک در حوزه های مختلف روشن است که می توانیم از آن استفاده های مفید ببریم و خوشبختانه در استان های مختلف خانه رباتیک راه اندازی گردیده است.

حیدربیگی درباره اهمیت راه اندازی خانه رباتیک در ایلام گفت: محوریت این خانه برای فعالان این عرصه می تواند به درخشش استان در جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی یاری فراوانی کند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1546

به "راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خانه رباتیک ایلام در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید