دوران هوچی گری به خاتمه رسیده است، مربیان ایرانی آهسته تزریق شوند

به گزارش بلاگ پو، جبار قوچان نژاد در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تاریخ سازی و کسب عنوان قهرمانی تیم جوانان در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: کار بسیار ارزشمندی انجام شد. تا حدودی پیش بینی قهرمانی را داشتیم چراکه بازیکنان این تیم سال ها در کنار هم بودند و پشتوانه تیم بزرگسالان هستند. هماهنگی و یکدستی بین تیم سبب رخ دادن چنین اتفاق تاریخی شد.

دوران هوچی گری به خاتمه رسیده است، مربیان ایرانی آهسته تزریق شوند

کارشناس والیبال اضافه نمود: کار فوق العاده ارزشمندی انجام شد و در برابر تیم های بزرگی مانند ایتالیا و برزیل به پیروزی رسیدیم. ایتالیا تا قبل از رسیدن به مرحله فینال حتی یک باخت نداشت. قهرمانی در دنیا بیشتر نام والیبال ایران و کشورمان را در دنیا عنوان کرد و باعث ارتقای رنکینگ هم می گردد.

وی ادامه داد: به عطایی و دستیارانش خداقوت و تبریک می گویم. یکی از دلایلی که این قهرمانی را ارزشمند کرد همین حضور مربیان ایرانی بود. قهرمانی با راهنمایی مربیان ایرانی به ارزش مقام اضافه نمود.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی مربیان ایرانی می توانند سکان راهنمایی تیم بزرگسال را در دست بگیرند؟ گفت: باید فضا و شرایط را برای آینده فراهم کنیم تا اعتماد به مربی ایرانی شکل گیرد. با احترام به عطایی و دستیارانش مربیان توانمند بسیاری در ایران داریم. با توجه به مشکلاتی که در چند سال گذشته اتفاق افتاده است این روند را باید حفظ کنیم با همین فضا همزمان مربیان ایرانی را به کار گیریم. برای مثال در بازی های آسیایی از این ترکیب استفاده کنیم و کم کم پیش برویم.

وی تاکید نمود: اینکه بخواهیم به یکباره مربی ایرانی را در راس تیم های بزرگسال قرار دهیم شدنی نیست و کار سختی است که ممکن است دچار چالش و مشکلاتی شویم. فعلا شرایط مناسبی برای این کار نیست. باید ابتدا با همین ترکیب جوانان شروع و کار را ادامه و با نزریق بازیکنان جوان به رده بزرگسال کم کم این کار نیز صوررت گیرد.

قوچان نژاد درباره به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون والیبال نیز گفت: به قانونی یا غیر قانونی بودن فعالیت سرپرست فدراسیون قطعا در وزارت ورزش اندیشیده شده است و نباید حساسیت زیادی به خرج داد. باید به این نکته توجه کرد که چه گزینه هایی قرار است پای کار بیایند و فرد اصلح انتخاب گردد. نباید خیلی ذهن را درگیر زمان برگزاری مجمع کرد.

وی درباره اینکه تعیین شدن رئیس فدراسیون به ثبات مدیریتی یاری خواهد نمود، گفت: قطعا هرچه زودتر مجمع برگزار گردد به ثبات یاری می گردد و شرایط بهتری حکم فرما خواهد شد. فردی که در مسند کار قرار می گیرد بهتر می تواند برنامه ها را دنبال کند. مسابقات مهمی در پیش داریم، زمانی که بحث کشور به میان می آید می توان از یکسری چیزها چشم پوشی کرد و کمتر حساسیت به خرج داد.

کارشناس والیبال درباره حضور تیم ملی در مرحله نخست رقابت های انتخابی کسب سهمیه المپیک نیز گفت: کار سختی در پیش داریم اما کسب سهمیه در این مرحله دور از دسترس نیست. امیدوارم با کار روانشناسی و روانکاوی خوب بتوانیم تیم را آماده و نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

قوچان نژاد در انتها درباره وضعیت تیم پیغام نیز گفت: یک هیاهو و مغلطه کاری در حال اجرا است، دوران هوچی گری به انتها رسیده است. دوشنبه هفته آینده همه چیز تعیین خواهد شد. دو میلیارد طلب وجود دارد و علاوه بر بحث اقتصادی، مشکل مجوز قانونی نیز وجود دارد. این موارد به حراست وزارت تحویل داده شده است. مطمئنا مجوز مشکل قانونی دارد و باید رسیدگی گردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9706

به "دوران هوچی گری به خاتمه رسیده است، مربیان ایرانی آهسته تزریق شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران هوچی گری به خاتمه رسیده است، مربیان ایرانی آهسته تزریق شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید