دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه بندی شدند

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشکده های دانشگاه امیرکبیر در سه موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) رتبه بندی شده اند.

دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه بندی شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتمین و نهمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها بیشترین فعالیت را داشته اند و آنالیز فعالیت های این مراکز نشان می دهد که عملکرد خوبی هم داشته اند.

وی اضافه نمود: باتوجه به اینکه خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوران کرونا دایر بود؛ بنابراین باید تمام پروتکل های بهداشتی برای حضور دانشجویان در خوابگاه ها اجرا گردد که این موضوع با یاری و همکاری مرکز بهداشت دانشگاه انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: وزارت علوم و دانشگاه های کشور در فرایند همه گیری بیماری کرونا نمره قبولی دریافت کردند چراکه فعالیت این مراکز در این دوران متوقف نشد.

معتمدی اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی های اجرا شده در دانشگاه ها به خصوص مرکز بهداشت دانشگاه هیچ مورد ابتلا به کرونا به علت حضور در دانشگاه وجود نداشت.

وی اضافه نمود: در واقع در این دانشگاه هیچ فراگیری جمعی در مورد بیماری کرونا تا کنون وجود نداشته است. در این دانشگاه موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) مورد توجه است و برنامه ریزی های کاربردی برای این موضوع اجرا شده است.

معتمدی توضیح داد: طبق آنالیز های اجرا شده در دانشگاه به این نتیجه رسیدیم که بعضی از فعالیت های مربوط به اچ اس ای در دانشگاه احتیاجمند بودجه نیست بلکه تنها باید برای برطرف موضوع توجه صورت گیرد.

وی اضافه نمود: موضوعات مربوط به این حوزه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سه دسته فعالیت های بدون احتیاج به اعتبار، فعالیت هایی که احتیاج به اعتبار میانه و فعالیت هایی که احتیاج به اعتبار زیاد دارند، تقسیم بندی شدند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: بعلاوه در جلسات شورای دانشگاه موضوع اچ اس ای مورد آنالیز نهاده شد و دانشکده های این دانشگاه در این حوزه رتبه بندی شدند.

معتمدی با بیان اینکه موضوع اچ اس ای یک رویه مستمر به تعداد می رود، گفت: باتوجه به برنامه ریزی های اجرا شده در حوزه اچ اس ای به دستاورد های خوبی رسیده ایم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام نمود: تا به امروز چند میلیارد برای مباحث حفاظتی و ایمنی آزمایشگاه های دانشگاه هزینه شده است که این امر در راستای برنامه ریزی در حوزه اچ اس ای بوده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52255

به "دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه بندی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه بندی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید