خلاصه 50 کتاب در یک کتاب

به گزارش بلاگ پو، زندگی شلوغ امروزی باعث شده تا خیلی وقت خالی برای کتاب خواندن نداشته باشید. خلاصه کتاب می تواند راه چاره خوبی باشد که کتاب ها، دانستنی های مفید زندگی و هر چیز خوب دیگری را برای شما شنیدنی و جذاب کند. شما می توانید با خواندن خلاصه کتاب های مفید یادبگیرید، شگفت زده شوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید. همچنین می توانید نکته های مفید هر کتاب را سریعتر یاد بگیرید و از کتاب خواندن لذت ببرید. با ما همراه باشید تا در این مطلب با خلاصه 50 کتاب در یک کتاب در زمینه های موفقیت، خودیاری و روانشناسی بیشتر آشنا شوید.

خلاصه 50 کتاب در یک کتاب

50 کتاب برتر در زمینه پیروزیت

برای رسیدن به پیروزیت باید تلاشی متمرکز داشت. اکثر انسان ها انرژی خود را بر سر مسائل مختلف از بین می برند و در نتیجه در هیچ موردی نمی توانند به برجستگی برسند و در نهایت معمولی باقی می مانند. به قول اُریسون سوئِت ماردِن: جهان از شما نمی خواهد که حقوق دان، وزیر، دکتر، کشاورز، دانشمند یا بازرگان باشید، جهان انجام هیچ کاری را به شما دیکته نمی نماید، ولی شما را ملزم می نماید در هر کاری که انجام می دهید خدای آن باشید. در نتیجه برای پیروز بودن باید اهداف و منظورهای عالی تری داشته باشید و سرسختانه راه رسیدن به شناخت و درک آنها را دنبال کنید.

50 کتاب برتر در زمینه خودکمک

کتاب های خودکمک از مهم ترین کتاب های قرن بیستم هستند. تعداد دقیقی از میزان فروش این کتاب ها در دست نیست، اما مجموعه کتاب های خودکمک که در اینجا گلچین شده اند بیش از 150 میلیون نسخه فروش داشته اند. اگر همه هزاران جلد کتابی را که با این موضوع منتشر شده اند در نظر بگیریم، رقم نهایی به بیش از 500 میلیون جلد می رسد. پدیده خودکمک موضوع جدیدی نیست اما در قرن بیستم به یک موضوع جالب توجه و مهم تبدیل شده است. کتاب هایی مانند آیین دوست یابی و چگونگی نفوذ در دیگران و قدرت مثبت اندیشی مورد توجه مردم عادی نهاده شدند؛ یعنی کسانی که می خواستند تغییری در زندگی شان ایجاد نمایند و باور داشتند که می توانند راز پیروزیت را در این کتاب ها کشف نمایند. احتمالا موضوع خودکمک به این دلیل مورد توجه نهاده شد که این کتاب ها در دسترس همگان بودند و به علاوه مطالبی را بیان می کردند که امکان نداشت مردم از یک استاد دانشگاه یا سخنران بشنوند. صرف نظر از تصور مردم درباره این موضوع، آنها توانسته بودند منبعی برای هدایت پیدا نمایند و این مورد توجه آنها نهاده شده بود. در این کتاب ها به خواننده گفته نمی شد که چه کاری را انجام ندهد بلکه این کتاب ها به او یاد می دادند که فقط باید اشتیاق داشته باشد و بخواهد. یک کتاب با موضوع خودکمک می تواند بهترین دوست و همراه شما در زندگی باشد و در خصوص قدرت و توانایی تان به شما ایمان و اعتمادی بدهد که به سختی می توانید از جای دیگری کسب کنید. از آنجایی که این کتاب ها به شما کمک می نمایند که ستاره بخت تان را پیدا کنید و یادتان می دهند که افکارتان می توانند جهانی تان را تغییر بدهند. می توانیم اینها را آثار مربوط به توانایی بنامیم. مردم از اینکه می بینند کتاب های خودکمک در کتاب فروشی ها زیاد شده اند تعجب می نمایند. دیگر هیچ چیز عجیبی درباره این موضوع وجود ندارد زیرا هر چیزی که حق رویاپردازی را به ما بدهد و بعد به ما کمک کند تا رویایمان را به واقعیت تبدیل کنیم، به ما قدرت می دهد و ارزشمند است و کتاب های خود کمک همین کار را می نمایند.

50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی

کتابی که در دست دارید سومین جلد از مجموعه کتاب های 50 کتاب در یک کتاب است که تام باتلر بودن گرد آوری نموده است. در اینجا 50 کتاب کلاسیک که از سال 1992 تا کنون توسط روان شناسان پیشرو نوشته شده در 50 فصل خلاصه و نقد شده است. تام بودن، در ابتدای هر فصل یکی دو پاراگراف از کتاب مورد نظر را می آورد که ممکن است در ابتدا مبهم به نظر برسند اما با خواندن کل فصل متوجه مفهوم پاراگراف های ابتدایی و منظور مولف از انتخاب آنها خواهید شد. اگر قصد دارید در رشته روان شناسی تحصیل کنید خواندن این کتاب مقدمه خوبی برای آشنایی با این رشته محسوب می گردد و اگر دانشجوی رشته روان شناسی هستید با خواندن این کتاب جمع بندی خوبی از آثار روان شناسی خواهید داشت که در بحث ها و نوشتن مقالات به شما کمک خواهد نمود. همچنین این کتاب به کسانی توصیه می گردد که فرصت اندکی برای مطالعه و علاقه زیادی به کتاب های روان شناسی دارند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4426

به "خلاصه 50 کتاب در یک کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه 50 کتاب در یک کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید