خبرنگاران نظارت بازرسان استاندارد ایلام در سطح بازار شروع شد

به گزارش بلاگ پو، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید نظارت ویژه بازرسان این سازمان بر عرضه کالا و خدمات در سطح بازار استان شروع شده است.

خبرنگاران نظارت بازرسان استاندارد ایلام در سطح بازار شروع شد

مهناز همتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه نظارت ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد، گفت: در این بازرسی ها، کالاهای مشمول رعایت استاندارد اجباری کنترل و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمونه برداری از سطح بازار و بازرسی های متعددی در حال اجرا است، اضافه نمود: بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی استان تا نیمه اول فروردین ماه تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید نمود: مردم از کالایی استفاده نمایند که نشان استاندارد داشته باشد و اگر قصد دارند از اصالت کالایی مطمئن شوند کد 10 رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند.

همتی یادآور شد: مصرف کالای با کیفیت و سالم حق همه شهروندان است و فراوری نمایندگان و عرضه نمایندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای فراوری چنین کالاهایی اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، طرح نظارت نوروزی در سطح استان ایلام در 2 بخش کالا و خدمات و به 2 شکل سازمانی و مشترک تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44504

به "خبرنگاران نظارت بازرسان استاندارد ایلام در سطح بازار شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت بازرسان استاندارد ایلام در سطح بازار شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید