خبرنگاران فرماندار: برای تأمین کالاهای اساسی در رضوانشهر کمبودی وجود ندارد

به گزارش بلاگ پو، رضوانشهر- خبرنگاران - فرماندار رضوانشهر گفت: در زمینه تأمین کالاهای اساسی و و توزیع ارزاق عمومی در سطح این شهرستان هیچ گونه مسئله ای وجود ندارد.

خبرنگاران فرماندار: برای تأمین کالاهای اساسی در رضوانشهر کمبودی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از رضوانشهر، محمود قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: ما در این مناطق و در زمینه تأمین کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، هیچ گونه مسئله ای نداریم و با تشدید نظارت و بازرسی ها جلوی هر گونه هرج و مرج و سوء استفاده را خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ما هم اکنون نسبت به سایر شهرستان ها بهتر می باشد و تا زمان داشتن مسئولیت در این شهرستان شخصا به سرکشی و نظارت از واحد های صنفی و توزیع کنندگان ارزاق عمومی خواهم پرداخت .

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه، بازرسی از اصناف و بازار موجب ایجاد احساس آرامش در مردم خواهد شد تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دیگر اعضای ستاد با بکارگیری تمام توان وارد عمل شوند و اجازه ندهند افرادی سودجو با احتکار کالاهای اساسی برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه بازرسی ها از بازار باید خروجی داشته باشد، گفت: فعال سازی و به کارگیری بازرسان اتحادیه ها بهترین راهکار در کنترل بازار خواهد بود و دستگاه های متولی نیز در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.

قاسمی با تاکید بر عرضه گوشت مرغ با نرخ مصوب بیان داشت: درج قیمت کالاها الزامی بوده و اعضای ستاد شهرستانی نظارت لازم را در این راستا داشته باشند و برخورد با متخلفان از سوی دستگاه تعزیرات حکومتی باید به جد دنبال شود.

همچنین رئیس اداره صمت رضوانشهر نیز در این نشست گفت: با هماهنگی های بعمل آمده امروز شاهد توزیع دو و نیم تن گوشت منجمد با قیمت مصوب، در این شهرستان خواهیم بود.

حسن مردای اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 31 هزار کیلوگرم گوشت گرم در سطح فروشگاه های این شهرستان با نرخ مصوب بین مردم توزیع شده است.

وی بیان نمود: در راستای کنترل و پایش بازار تا کنون 137 مورد بازرسی از واحد های صنفی مختلف در این مناطق داشته ایم که از این میزان 10 مورد تخلف مشاهده شده و پرونده های آنان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و بیش از 11 میلیون تومان نیز جریمه اعمال شده است.

همچنین رئیس اداره تعزیرات حکومتی رضوانشهر و تالش نیز در این جلسه گفت: اولین قدم برای تنظیم بازار، تأمین کالا است که متأسفانه هستند که در این زمینه همواره قصد سوء استفاده دارند.

بهزاد رحیم نژاد اضافه کرد: قیمت صعودی آرد برای مصارف نانوایی ها مشکل ساز شده است که از کیسه ای 150 هزار تومان به 200 هزار تومان رسیده و این امر موجب نگرانی در بازار است.

وی با بیان اینکه باید با تقویت سیستم های نظارتی و تشدید بازرسی ها راه قاچاق کالا را ببندیم گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون در زمینه تخلفات قاچاق، بهداشت و خدمات، 904 فقره پرونده در این شهرستان مورد بررسی و صدور رأی شده که 123 فقره از این پرونده ها متعلق به آبان ماه است.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و بیش از 4 هزار و 600 واحد صنفی دارد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37356

به "خبرنگاران فرماندار: برای تأمین کالاهای اساسی در رضوانشهر کمبودی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: برای تأمین کالاهای اساسی در رضوانشهر کمبودی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید