خبرنگاران توسعه شهری یزد با جذب سرمایه گذار شتاب می گیرد

به گزارش بلاگ پو، یزد- خبرنگاران - عضو شورای اسلامی شهر یزد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای توسعه در عرصه های مختلف فرهنگی، رفاهی و ورزشی ضروری دانست و گفت: شتاب بخشی فرایند این راستا با جدیت دنبال می گردد.

خبرنگاران توسعه شهری یزد با جذب سرمایه گذار شتاب می گیرد

ونوس عامری روز پنجشنبه در نشست خبری برخط (آنلاین) با قدردانی از همراهی مردم و مسوولان با شهرداری و شورای شهر اضافه کرد: برای توسعه همه جانبه به خصوص در امسال زمینه لازم برای مشارکت علاقه مندان برای همکاری و سرمایه گذاری فراهم شده است .

وی ادامه داد: برای داشتن شهری آباد در شان شهفرایندان همراه با امکانات مناسب فرهنگی و رفاهی به جلب همکاری همه دلسوزان و سرمایه گذاران احتیاج مبرم است و آمادگی بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود را برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم داریم .

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه تا به امروز این همکاری و مشارکت با فعالیت خوب و اطلاع رسانی رسانه ها وجود داشته و باید تداوم یابد به اهمیت ایجاد فضاهای تفریحی و فرهنگی برای اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در شرایط کرونانی به عنوان یک اولویت تاکید نمود.

عامری به ورود سرمایه گذار برای همکاری در ایجاد ایستگاه های دوچرخه سواری و علت تاخیر آن اشاره نمود و یادآور شد: در این خصوص برای ایجاد 20 ایستگاه در نقاط مختلف شهر با سرمایه گذار بخش خصوص قرارداد منعقد شده است که به دنبال تحقق آن و خواسته های مردمی هستیم .

وی به فعالیت سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات (فاوا) شهرداری یزد اشاره نمود و گفت: انجام امور مردم و شهفرایندان با بهره گیری از فضای مجازی و دانش روز جزو برنامه های مهمی است که توسط شورا با همکاری دیگران در راستای خدمت بهتر انجام می گردد.

عضو شورای شهر یزد به اهمیت همکاری شهرداری در زمینه فرایندهای اقتصادی و آنالیز مغایرت ها اشاره نمود و یادآور شد: در این خصوص همکاری بسیار خوبی شاهدیم اما در سال های گذشته فرایند اقتصادی به قدری مبهم بود که رسیدگی به مغایرت ها زمان بر است.

عامری در این نشست به سووال خبرنگاران در خصوص فرایند رسیدگی به مغایرت های اقتصادی شهرداری، پرداخت بدهی عوارض به شهرداری و سرمایه گذاری های حوزه های فرهنگی و رفاهی پاسخ داد.

60 درصد جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان در شهر یزد زندگی می نمایند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29132

به "خبرنگاران توسعه شهری یزد با جذب سرمایه گذار شتاب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه شهری یزد با جذب سرمایه گذار شتاب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید