خبرنگاران برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان

به گزارش بلاگ پو، اهواز- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: نشست کمیسیون مناقصه های این شرکت به وسیله ویدئو کنفرانس ویژه پیمانکاران و تامین کنندگان در حال برگزاری است.

خبرنگاران برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان

به گزارش خبرنگاران عبداله ابول پور روز سه شنبه با اشاره به اینکه فرایند اجرای پروژه های این شرکت بر اساس جدول زمان بندی مشخص شده در حال طی کردن مراحل قانوی است، گفت: یکی از مهمترین بخش های فرآیند اجرای پروژه ها برگزاری مناقصه است که ممکن است تامین کنندگان و پیمانکاران مختلفی در داخل و یا خارج از استان متقاضی انجام آنها باشند.

ابول پور توضیح داد: به منظور کاهش ترددها و تسهیل در انجام فرآیندهای قانونی، کمیسیون مناقصه های این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور پیمانکاران و تامین کنندگان برگزار می گردد.

وی همچنین به راه اندازی تونل سلامت در مبادی ورودی ساختمان شرکت گاز در مرکز استان اشاره نمود و گفت: افراد با ورود به این تونل به صورت هوشمند ضدعفونی می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان اعلام نمود: این تونل بر اساس استانداردهای HSE در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده که به مرور زمان برای دیگر ساختمان های تابعه نصب و اجرا خواهد شد.

عبداله ابول پور در بخش دیگری از این گفت وگو در مورد تمدید نحوه محاسبه قبوض بر اساس فصل سرد اظهارداشت: با هماهنگی هایی که در وزارت نفت صورت گرفت محاسبه دوره قبض گاز تا نیمه اول اردیبهشت تمدید شد.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع شامل مشترکان خانگی است، ادامه داد: این اقدام به منظور کاهش فشار مالی به خانوارها انجام شده و باعث کاهش دغدغه شهفرایندان می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه نحوه محاسبه گاز مصرفی در صنایع تغییری ندارد، گفت: تمدید محاسبه قبض گاز مصرفی بر اساس فصل سرد ویژه مصرف کنندگان خانگی است.

وصول مطالبات گاز مشترکان از ابتدای خرداد

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان مطالبات این شرکت از مشترکان خانگی و صنعتی در استان را یک هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با این وجود در راستای کاهش فشار مالی به جامعه وصول مطالبات این شرکت از ابتدای خردادماه شروع خواهد شد.

ابول پور توضیح داد: این درحالی است که اعلام بدهی ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی مشترکان انجام می گردد.

بر اساس این گزارش، تعداد مشترکان خانگی و صنعتی استان خوزستان یک میلیون 200 هزار مشترک گاز است که بیشترین تعداد آنها با 400 هزار اشتراک مربوط به شهرستان اهواز است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23492

به "خبرنگاران برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری غیرحضوری مناقصه های شرکت گاز خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید