خبرنگاران بازگشت شبنم مقدمی به صحنه با اثری از آنتوان چخوف

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- شبنم مقدمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از گذشت 4 سال از آخرین تجربه حضور خود بر صحنه تئاتر، با نمایش مرغ دریایی من جدیدترین اثر نمایشی کیومرث مرادی به صحنه تئاتر باز می شود.

خبرنگاران بازگشت شبنم مقدمی به صحنه با اثری از آنتوان چخوف

به گزارش روز شنبه روابط عمومی نمایش مرغ دریایی من، آخرین حضور شبنم مقدمی در صحنه تئاتر، به بازی در نمایش تونل به کارگردانی سیامک احصایی در سال 1394 باز می شود. مقدمی پیش از این در نمایش های متعددی از جمله خانه کاغذی، نمکی، هتل عروس، پل، بیوه های غمگین سالار جنگ، بر فراز برجک ها، بی شیر و شکر، زنی که زیاد می دانست، بازرس، جنون محض، کبوتری ناگهان، سمفونی درد، ترمینال به ایفای نقش پرداخته است.

مقدمی درحال حاضر فیلم شبی که ماه کامل شد را در حال اکران و فیلم زهرمار را در نوبت اکران دارد و همچنین در سریال شبکه خانگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری بازی می نماید.

تمرین و آماده سازی نمایش مرغ دریایی من فراوری تازه کمپانی تئاتر امید ایران به نویسندگی و کارگردانی کیومرث مرادی (بر اساس نمایشنامه مرغ دریایی اثر آنتوان چخوف) که از زمستان سال گذشته شروع شده، اکنون به مراحل پایانی رسیده و در مردادماه 98 در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می برد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8000

به "خبرنگاران بازگشت شبنم مقدمی به صحنه با اثری از آنتوان چخوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشت شبنم مقدمی به صحنه با اثری از آنتوان چخوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید