حلالی: پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن خارجی خوب دارد

به گزارش بلاگ پو، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم برای قهرمانی در آسیا باید چند بازیکن خارجی خوب جذب کند.

حلالی: پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن خارجی خوب دارد

اسماعیل حلالی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره رجحان سه بر یک پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم. نه پرسپولیس روی دروازه فولاد حمله می کرد و نه فولادی ها فرصت گلزنی ایجاد می کردند. با این حال در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست به گل برسد.

وی اضافه نمود: پرسپولیس در این ملاقات شانس آورد که فولاد آن تیم همیشگی نبود و شیرازه این تیم بعد از دریافت گل اول هم از هم پاشیده شد. بعد از گل پرسپولیس فولاد عملا نظم تیمی خود را از دست داد و پرسپولیس توانست فرصت های خوب گلزنی ایجاد کند. پرسپولیس در نیمه نخست بازی همچنان در حال و هوای بازی با الهلال بود و من پیش بینی نموده بودم که نمی تواند بازی را خوب آغاز کند ، همین اتفاق هم رخ داد و دیدیم که پرسپولیس با استرس کار می کرد اما هرچه از زمان بازی گذشت شرایط این تیم بهتر شد. در نیمه دوم هم پرسپولیس برای برد وارد زمین شد و توانست با ایجاد فرصت های گلزنی دروازه فولاد را باز کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن خارجی خوب دارد، گفت: اگر قرار باشد فقط در لیگ، قهرمان بشویم که هیچ؛ اما اگر می خواهیم قهرمان آسیا بشویم باید تیم را تقویت کنیم و با جذب چند بازیکن خوب خارجی سطح تیم را بالا ببریم. به طور کلی لیگ ما احتیاج به جذب بازکن خارجی خوب دارد، چون با حضور چنین بازیکنانی علاوه بر بالا رفتن سطح فنی لیگ، بازیکنان ایرانی هم پیشرفت می نمایند.

او بعلاوه گفت: اگر به حریفان نمایندگان ایران در آسیا نگاه کنید، می بیند همه آنها با جذب ستاره های خارجی تیم خود را تقویت می نمایند اما تیم های ایرانی در جذب بازیکن خارجی خوب ناکام هستند. درست است که یکی مثل بشار رسن به پرسپولیس می آید و پیشرفت می نماید و به یک باشگاه دیگر می رود اما حضور چنین بازیکنانی قطعا به پیشرفت لیگ ما یاری می نماید.

حلالی در ادامه درباره مباحث مدیریتی باشگاه پرسپولیس هم گفت: من نمی توانم عملکرد آقای صدری را قضاوت کنم و نمی دانم او می خواهد مدیرعامل گردد یا خیر، اما به هر حال پرسپولیس مدیری می خواهد که علاوه بر جذب اسپانسر و منابع اقتصادی بتواند باشگاه و مسائل را مدیریت کند. مسائل پرسپولیس یکی و دو تا نیست. الان در تیم های پایه، ما مشکل اقتصادی داریم. چهار ماه است که پولی نگرفته ایم. دو بار منابع اقتصادی تیم تامین شد اما پول را به تیم بزرگسالان دادند و خبری از پرداختی به تیم های پایه نبود. به هر حال هرکسی مدیرعامل باشگاه می گردد باید توجهی هم به تیم های پایه داشته باشد.

او در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می تواند برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر گردد گردد، گفت: پرسپولیس یکی از شانس های قهرمانی است اما اگر می خواهند تیم در آسیا هم قهرمان گردد باید تیم را تقویت نمایند و بازیکن خارجی خوب جذب نمایند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56830

به "حلالی: پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن خارجی خوب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلالی: پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن خارجی خوب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید