حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته ورزشی قطعی شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین نشست هیأت رئیسه فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در سال 1398 با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون برگزار گردید.

حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته ورزشی قطعی شد

در ابتدای جلسه محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارشی از کارهای صورت گرفته و برنامه های فدراسیون در مورد رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان دنیا ارائه داد و در ادامه اعضای هیأت رئیسه نقطه نظرات خود در مورد فعالیت های فدراسیون را بیان کردند.

با تصمیم هیأت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی تیم های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی حضورشان قطعی شد و در مورد رشته دوومیدانی مقرر شد بعد آنالیز از رکوردهای مسابقات آینده که هفته آینده برگزار می گردد در صورتی که بتوانند رکوردهای لازم را کسب نمایند به مسابقات اعزام شوند.

در این نشست دهخدا، بشیریان، دکتر حمیدی، حمید احمدی، محمد دادگان، رضا قراخانلو، علیزاده، مقدم منش، تجلی، نصیرزاده، روحانی و خانم صفاری اعضای هیأت رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 12 لغایت 23 تیرماه ماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می گردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6200

به "حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته ورزشی قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته ورزشی قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید