حال و هوای ماهی های گیلان بعد از برد تراکتور

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان سپیدرود رشت می گوید سپیدرود احتیاج به حمایت مسئولان دارد و امیدوار است با یاری بازیکنان و تماشاگران، تیمش در لیگ برتر بماند.

حال و هوای ماهی های گیلان بعد از برد تراکتور

محمدرضا مهدوی، کاپیتان سپیدرود رشت در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیمش و همچنین برد سپیدرود برابر تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تیم با بردی که مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم بسیار خوب شده است. چون واقعاً بازی سختی بود و می دانستیم که با چه تیم خوبی مسابقه داریم و امید ما در این بازی، این بود که از شرایط میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. آقای دست نشان هم از وقتی که سرمربی سپیدرود شده است، همه کوشش خود را انجام داده تا شرایط روحی و روانی تیم را افزایش بدهد. خودتان می دانید تیمی که به لحاظ نتایج نتواند شرایط خوبی به دست آورد، از نظر روحی و روانی دچار مشکل می گردد و اعتماد به نفس کاهش پیدا می نماید و بازیکنان نمی توانند آن کارایی لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: آقای دست نشان به ما می گفت که خودتان را باور داشته باشید. شما می توانید تراکتورسازی را شکست دهید. ما جلوی تیم تراکتورسازی که بازیکنان خوب و منسجمی داشت توانستیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم و با آنالیزی که نادر دست نشان نموده بود، می دانستیم که این تیم چگونه حمله می نماید و از نقاط ضعف و قوت شان با خبر بودیم و توانستیم از همان نکات ذکر شده به گل برسیم. ما میل خواستن را در این بازی داشتیم و می خواستیم در این بازی به پیروزی برسیم و با کوششی که داشتیم، پیروز شدیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم و مردم خود را خشنود کنیم.

کاپیتان سپیدرود رشت، درباره اشتباهات محسن فروزان که تأثیر زیادی در پیروزی سپیدرود داشت گفت: اشتباهی که محسن فروزان در گل اول داشت باعث شد تا از استرس ما در آن بازی کم گردد. محسن فروزان همشهری خودمان است ولی در زمین چمن مصنوعی بالاخره ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. در این مدت اخیر، فضای مجازی و تماشاگران تراکتور او را خیلی اذیت کردند.

مهدوی درباره شرایط سپیدرود رشت و روی کار آمدن نادر دست نشان و کیومرث بیات گفت : من تا آنجایی که می دانم، خود علی کریمی به اداره تربیت بدنی استان گیلان گفته که کیومرث بیات را به جای خودش بگذارد. در آن شرایط کسی نبود که تیم را بر عهده بگیرد و آقای بیات این کار را انجام دادند. آقای بیات هم که سرمایه دار نیست، مسئولان هم چه در زمان آقای کریمی و چه در زمان آقای بیات قول داده بودند که به باشگاه یاری نمایند. در حال حاضر استانداری چیزی حدود 200 میلیون تومان به باشگاه یاری نموده است. شاید باورتان نگردد ولی بازیکنان تیم چیزی حدود 4 میلیون تومان پول گرفته اند!

او اضافه نمود: در زمان علی کریمی همه چیز سر جای خودش بود و آقای کریمی پول ها را به موقع پرداخت می کردند اما آ قای بیات دست تنهاست و از مسئولان می خواهیم که بیشتر به تیم یاری نمایند و پول بچه ها را بدهند تا تیم نتیجه بگیرد. آقای دست نشان هم تجربه مربی گری در تیم های مختلف را دارد و می دانید سال 88 هم در زمانی که ما در پگاه گیلان بودیم، آقای دست نشان بودند که تیم را از بحران نجات دادند و توانستیم به فینال جام حذفی برویم. امیدوارم چنین افتخاری در فوتبال رشت بیفتد. همه امیدواریم و تمرینات خود را به خوبی داریم انجام می دهیم تا سپیدرود در لیگ حفظ گردد.

محمدرضا مهدوی در خاتمه گفت: با بردی که مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم شرایط در انتهای جدول حساس تر شد و با اختلاف یک امتیازی نسبت به نفت مسجد سلیمان، شرایط در جدول از حساسیت بیشتری برخوردار شده است. امیدواریم با یاری بازیکنان و تماشاگران که به تیم روحیه می دهند بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6186

به "حال و هوای ماهی های گیلان بعد از برد تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای ماهی های گیلان بعد از برد تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید