جزایر قناری را بهتر بشناسیم

به گزارش بلاگ پو، یکی از خوش آب و هواترین نقاط دنیا که بسیاری آرزوی سفر به آن را در سر می پرورانند جزایر قناری یا کاناری است. این مجمع الجزایر، هفت جزیره در اقیانوس اطلس هستند که از مناطق خودمختار اسپانیا به شمار می فرایند. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید...

جزایر قناری را بهتر بشناسیم

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

جزایر

هفت جزیره واقع شده در قناری تنریف، ال هیرو، لاپالما، لانزاروته، گرند کاناریا، لا گومرا و فوئرته ونتارا نام دارند. جزایر قناری در نزدیکی ساحل مراکش قرار گرفته اند. پایتخت این منطقه لاسپالماس نام دارد که به منطقه آزاد خرید و ساحل های شنی اش معروف است.

جاذبه های دیدنی

سانتا کروز لا پالما

این دهکده که در لا پالما قرار گرفته است به نخل ها ساختمان های رنگی اش مشهور است. معماری زیبای این منطقه با گل های رنگارنگ در آب و هوای قناری حس آرامشی خارق العاده را به انسان منتقل می نماید. سانتا کروز شهری غنی از فرهنگ و هنر است.

ساحل لاس کانتراس

بسیاری برای آسودن در سواحل قناری است که به سوی این منطقه روانه می شوند. آب های آبی اقیانوس اطلس با سواحل ماسه ای طلایی رنگ منظره ای بی بدیل به وجود آورده اند. ساحل لاس کانتراس معروفترین ساحل قناری است که شنا، حمام آفتاب و ورزش های آبی در آن جریان دارد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

پارک ملی تیده

این پارک که به سبب سنگ های آتشفشانی و طبیعت خارق العاده شهرت دنیای دارد پرطرفدارترین بخش قناری است. کوه آتشفشانی تیده در این منطقه که ثبت میراث دنیای یونسکو نیز است، جلوه بی بدیلی را به چشم انداز آن جا داده است. این پارک در جزیره تنریف واقع شده است.

کلیسای ایگلسیا دو نوئسترا سینیورا

این کلیسا نیز در تنریف واقع شده است و ساخت آن به قرون وسطا بازمی شود. در این کلیسا یک صلیب مقدس وجود دارد که به آن سانتاکروز می گویند.

پارک لورو

این منطقه یک منطقه غنی از حیات وحش است و به طوطی هایش شهره است. بزرگترین خانواده طوطیان دنیا با بیش از 300 گونه طوطی در پارک لورو زندگی می نمایند که بازدید از این طوطی های رنگارنگ بسیاری را به سوی پارک لورو می کشاند. البته جز طوطی حیوانات دیگری نیز در لورو نگهداری می شوند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19293

به "جزایر قناری را بهتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر قناری را بهتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید