جذاب ترین مرد دنیا ، لجند جانشین البا شد

به گزارش بلاگ پو، جان لجند، خواننده 40 ساله آمریکایی و داور رقابت خوانندگی وُیس از سوی مجله پیپل به عنوان جذاب ترین مرد دنیا در سال 2019 برگزیده و معرفی گردید.

جذاب ترین مرد دنیا ، لجند جانشین البا شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از سی ان ان، لجند سومین داور ویس پس از آدام لوین در 2013 و بلیک شلتن در 2017 است که عنوان جذاب ترین مرد زنده جهان را از آن خود می نماید. ضمن اینکه او نخستین موسیقیدانی است که از 1985 و شروع انتخاب جذاب ترین مرد جهان از سوی نشریه پیپل به این عنوان برگزیده می گردد. سال گذشته ادریس البا، بازیگر رنگین پوست بریتانیایی جذاب ترین مرد جهان بود.

لجند از جوان ترین چهره هایی است که پیروز شده چهار جایزه معتبر امی، گرمی، اسکار و تونی را به دست آورد و البته نخستین مرد آفریقایی-آمریکایی برنده این جوایز است. تنها 14 چهره دیگر پیروز به بردن جوایز امی، گرمی، اسکار و تونی موسوم به EGOT شده اند که از آن جمله می توان به اودری هپبرن، مل بروکس و ووپی گلدبرگ اشاره نمود. او 10 جایزه امی در کارنامه دارد که معادل اسکار در جهانی موسیقی است.

دیوید بکام و دوین جانسن ملقب به راک از دیگر چهره های سرشناس جهان هستند که پیش تر جذاب ترین مرد زنده جهان لقب گرفته اند. خبر برگزیده شدن لجند در برنامه روز سه شنبه ویس از سوی شلتن اعلام شد که خودش دو سال پیش این عنوان را از آن خود نموده بود.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15910

به "جذاب ترین مرد دنیا ، لجند جانشین البا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین مرد دنیا ، لجند جانشین البا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید