توخل: ما جام را می خواهیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی آلمانی چلسی تیمش را شایسته فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا دانست و تاکید کرد که آنها به دنبال قهرمانی هستند.

توخل: ما جام را می خواهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بی تی اسپورت، فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی شد. چلسی در دیدار برگشت برابر رئال مادرید با دو گل به پیروزی رسید تا حریف سیتی در فینال شود.

توماس توخل بعد از بازی گفت: ما با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. نیمه نخست برای ما سخت بود چرا که رئال مادرید در بیشتر زمان های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت. ما نشان دادیم که در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی هستیم. انگیزه لازم را برای پیروز شدن داشتیم. هم در دفاع خوب بودیم و هم در کارهای هجومی.

او ادامه داد: در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد. در کارهای دفاعی توازن لازم را داشتیم. می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر رسانیم. صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دستاورد بزرگی برای ما است و به بازیکنان تبریک می گویم. رئال مادرید تیم خطرناکی است. آنها می توانند از هر فرصتی گل بسازند. ما به خوبی این آزمون سخت را پشت سرگذاشتیم.

توخل در ستایش از مندی سنگربان تیمش گفت: او برابر فولام هم بسیارخوب بود و محکم و بدون اشتباه ظاهر شد.مندی با هوشیاری لازم بازی کرد و نقش زیادی در صعود ما داشت.

او درباره دومین فینال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من از رقم زدن این دستاورد بزرگ خوشحالم.باید بسیار سپاسگزار باشم که برای دومین سال پیاپی این فینال بزرگ را تجربه می کنم.

توخل درباره پیش بینی اش از فینال گفت: هنوز زود است درباره فینال صحبت کنم. شاید بعضی از بازیکنان مصدوم شوند و یا اینکه از شرایط بازی دور شوند. 4 روز قبل از بازی این سوال را از من بپرسید. باید منتظر ماند. بازی کاملا تاکتیکی خواهد شد. کار ما تمام نشده است. ما جام را می خواهیم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48609

به "توخل: ما جام را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: ما جام را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید