تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع در فیلم گردی

به گزارش بلاگ پو، به گفته سازندگان منطقه پرواز ممنوع می توان این فیلم را ازمعدود آثار سینمایی برای مخاطبان نوجوان دانست. این فیلم پرفروش ترین اثر نوجوان سینمایایران است که در ایام اکران توانست نظر بسیاری از مردم و نخبگان را به خود جلبکند. فیلم سینمایی منطقه پروازممنوع تندیسپر مخاطب ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و همچنین علیرضا اکبری برای بازیدر این فیلم پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد.

تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع در فیلم گردی

منطقه پرواز ممنوع داستانی از دل نوجوانانبرای همه ایرانی ها

منطقه پرواز ممنوع روایتگر داستان سه نوجوان استکه در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیداشدن یک یوزپلنگ در حوالی محلزندگیشان، وارد مسائل و درگیری های مختلف و مهیجی می شوند. با این حال موضوعاتیهمچون مدافعان حرم، فعالیت های علمی دانش آموزان، دستاوردهای علمی، فناوری و نظامیکشور و سایر موضوعات راهبردی نیز در بستر یک داستان جذاب و پرکشش برای مخاطبان بهتصویر کشیده می گردد.

عوامل فیلم :

کارگردان: امیر داساگر. نویسنده: امیرداساگر. تهیه نماینده:حامدبامروت نژاد.

بازیگرها: هادی حجازی فر, محمد فیلی, بهارنوحیان, متین پاکزاد, متین کرمانی, علیرضا اکبری, علی ذکریایی, زین العابدین تقیپور.

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلمگردی با فراهم کردن بسترهای لازم، خانواده ها را دعوت می نماید فیلم پرفروش منطقهپرواز ممنوع را مشاهده نمایند.

فیلم گردی یک سامانه پخش آن لاین ویدئواست که با هدف ایجاد محیطی پاک و مناسب از محتوای جذاب و سرگرم نماینده شکل گرفتهاست، تا بهترین فیلم های ایران و دنیا را در دسترس خانواده های ایرانی قرار دهد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: آی تابناک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24131

به "تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع در فیلم گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع در فیلم گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید