تغییر استراتژی فدراسیون فوتبال به نفع تیم ملی، ایران از در دوستی با AFC وارد می شود خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، شهاب عزیزی خادم تصمیم دارد قبل از سفر به زوریخ، در منامه یا کوالالامپور با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند.

تغییر استراتژی فدراسیون فوتبال به نفع تیم ملی، ایران از در دوستی با AFC وارد می شود خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال ایران که برای بازگشت امتیاز میزبانی به تیم ملی تلاش می کند، قصد داشت در تعطیلات فروردین ماه با سفر به زوریخ، به ملاقات اینفانتینو برود اما با آگاهی از این موضوع که احتمال دارد این سفر باعث دلخوری سران کنفدراسیون فوتبال آسیا شود، در اقدامی حساب شده، تصمیم به تغییر استراتژی گرفت و ابتدا به مالزی خواهد رفت تا با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا که نایب رییس فیفا هم هست، ملاقات کند.

به گفته یکی از نزدیکان رییس فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم ابتدا قصد دارد با شیخ سلمان ملاقات کند. مکاتبه اولیه برای این ملاقات اجرا شده و اگر شیخ سلمان در مقر AFC باشد رییس فدراسیون فوتبال با یک هیات رسمی به ملاقات او در کوالالامپور می رود و اگر رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحرین باشد، احتمالا این ملاقات را عزیزی خادم به صورت غیر رسمی و یک ملاقات محبت آمیز در منامه انجام خواهد داد.

تصمیم عزیزی خادم این است که ابتدا در ملاقات با شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا را توجیه کند که مراجعه او به فیفا به منزله مخالفت با کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست و ایران فقط می خواهد نهادهای جهانی را متوجه این موضوع کند که امتیاز میزبانی در سه بازی مقابل هنگ کنگ، عراق و بحرین حق تیم ملی کشور ماست و ایران تمامی شرایط لازم برای برگزاری بازی های خانگی خود و حتی برگزاری بازی های متمرکز گروه خود را دارد.

تحلیل رییس فدراسیون فوتبال این است که فیفا هرگز پشت کنفدراسیون فوتبال آسیا را خالی نخواهد کرد و مراجعه به فیفا می تواند حتی باعث ایجاد زاویه بیشتر میان ایران و AFC شود اما اگر فدراسیون فوتبال با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازپس گیری حق میزبانی تیم ملی اقدام کند، حتی اگر این اقدام منجر به نتیجه دلخواه نشود، روابط ما را با کنفدراسیون فوتبال آسیا ترمیم می کند.

همچنین نامه نگاری های فدراسیون فوتبال با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال انجام است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45184

به "تغییر استراتژی فدراسیون فوتبال به نفع تیم ملی، ایران از در دوستی با AFC وارد می شود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر استراتژی فدراسیون فوتبال به نفع تیم ملی، ایران از در دوستی با AFC وارد می شود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید