تعلیق یک آژانس گردشگری معروف برای تبلیغ اماکن اقامتی غیرمجاز

به گزارش بلاگ پو، یک آژانس مسافرتی به علت تبلیغ و اجاره اماکن غیرمجاز اقامتی در سایت اینترنتی خود، به مدت یک ماه تعلیق شد.

تعلیق یک آژانس گردشگری معروف برای تبلیغ اماکن اقامتی غیرمجاز

طبق رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که از سوی پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران به این شرکت مسافرتی ابلاغ شده، آمده است: با توجه به آنالیز پرونده و تذکر داده شده و اخطار روز هشتم تیرماه 1400 و با عنایت به صورتجلسه روز 11 مردادماه 1400 مقرر شد به علت تبلیغ اماکن غیرمجاز اقامتی بر روی سایت، این شرکت از تاریخ این حکم به مدت یک ماه تعلیق گردد. در ضمنً شرکت موظف است نسبت به تطبیق شرایط شرکت خود، اقدام کند.

لازم به شرح است این شرکت برابر ماده 19 آئین نامه موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهدات تازه خودداری کند و طبق دستورالعمل های این اداره کل به تعهدات خود عمل کند بدیهی است در صورت عدم رعایت ماده 19 و عدم تطبیق شرایط شرکت مراتب پس از سرانجام مدت تعلیق مجدداً جهت لغو مجوز به کمیسیون فنی ارجاع خواهد شد.

لازم به شرح است آن شرکت در صورت اعتراض به حکم تعلیق صادره، موظف است ظرف مدت 20 روز درخواست تتازهنظر خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه این اداره کل تحویل کند. در غیر این صورت رأی صادره قطعی و قابل اجرا خواهد بود.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: چمدان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52636

به "تعلیق یک آژانس گردشگری معروف برای تبلیغ اماکن اقامتی غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق یک آژانس گردشگری معروف برای تبلیغ اماکن اقامتی غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید