تشکیل 21 انجمن میراث فرهنگی روستایی در خلیل آباد

به گزارش بلاگ پو، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلیل آباد از تشکیل 21 انجمن میراث فرهنگی روستایی در این شهرستان اطلاع داد.

تشکیل 21 انجمن میراث فرهنگی روستایی در خلیل آباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، محمدجواد بلبلی امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه 1398 با اعلام این خبر اضافه کرد: در این شهرستان 13 روستا در بخش مرکزی و 10 روستا در بخش ششطراز واجد شرایط تشکیل انجمن میراث فرهنگی شناسایی شده است.

او ادامه داد: تا به امروز در 12 روستا شامل دهنو، ابراهیم آباد، مزده، بزنجرد، نصرآباد، کاریزک، محمدآباد، میرآباد، هفتخانه، حسین آباد، نقاب، کلاته شادی بخش مرکزی و در 9 روستا شامل ارغا، تکمار، جابوز، جعفرآباد، سعدالدین، شوراب ، کاهه، مهدی آباد، ایرج آباد از بخش ششطراز انجمن میراث فرهنگی روستایی تشکیل شده است.

محمدجواد بلبلی توضیح داد: هم چنین در روستای سرمزده در بخش مرکزی و روستای علی آباد برکال در بخش ششطراز شهرستان خلیل آباد انجمن میراث فرهنگی تشکیل نشده است.

از شهرستان خلیل آباد 15 اثر، محوطه و تپه تاریخی، طبیعی و میراث ناملموس در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. این شهرستان در فاصله حدود 365 کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19689

به "تشکیل 21 انجمن میراث فرهنگی روستایی در خلیل آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 21 انجمن میراث فرهنگی روستایی در خلیل آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید