تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها در ایران

به گزارش بلاگ پو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال شرکت ها از توسعه فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها و تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها در ایران اطلاع داد.

تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها در ایران

به گزارش خبرنگاران، آلبرت رینلی درباره علت حضورش در ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اینکه بتوانم فوتبال آسیایی ورزش کارگری و شرکت ها در ایران را گسترش دهم به دعوت رئیس فدراسیون ورزش کارگری به ایران آمدم و قرار است فردا ناظر بازی نیمه نهایی و فینال مسابقات دسته یک فوتبال ورزش کارگری که در ساری برگزار می گردد، باشم.

وی گفت: برای اولین بار به ایران سفر نموده ام و یکی از اهدافم این است تا بتوانم ورزش فوتبال کارگری و شرکت ها را در آسیا ارتقا ببخشم. خوشحالم که این فرصت برای من ایجاد شده که به ایران سفر کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال شرکت ها اعلام کرد: این فدراسیون به مدت 10 سال است که تاسیس شده و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در آینده در فوتبال هفت نفره و 11 نفره نیز فعالیت گسترده ای داشته باشیم. در حال حاضر فعالیت ما تنها در فوتبال پنج نفره ورزش کارگری و شرکت هاست.

رینلی در پاسخ به این پرسش که صندلی فوتبال کارگری و شرکت ها را در دنیا چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در بحث ورزش کارگری باید بگویم این فدراسیون با حمایت وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار توانسته در جهت توسعه ورزش کارگری چه در بُعد قهرمانی و چه در بعد همگانی و همچنین در ایجاد فضای سلامت محور برای ورزشکاران کارگر گام های موثری را بردارد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها در ایران چه اقداماتی اجرا شده است، اضافه نمود: سازوکارهای لازم در این زمینه اجرا شده تا ایران نیز بتواند عضو فدراسیون دنیای فوتبال شرکت ها گردد. قرار است این موضوع در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شرکت ها که ظرف یکی دو ماه آینده برگزار خواهد شد، مورد بحث و آنالیز قرار بگیرد تا بتوانیم مجوز تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها را در ایران بگیریم.

وی همچنین پیرامون این پرسش که قبل از ورود به ایران چه احساسی داشتید، گفت: من برای اولین بار است که به ایران آمده ام و ترافیک در این کشور بسیار سنگین است اما مردمان مهمان نواز و خوبی دارد که برای من بسیار جالب توجه بود.

رینلی گفت: بعد از انتها مسابقات فینال دسته یک فوتبال که فردا در شهر ساری برگزار خواهد شد، تیم قهرمان برای شرکت در مسابقات دنیای شرکت ها سال آینده راهی یونان خواهد شد. البته مهرماه سال جاری نیز مسابقات دنیای شرکت ها را در موناکو فرانسه داریم که تیم آرمان گوهر سیرجان برای حضور در مسابقات فوتبال پنج نفره روی چمن در این مسابقات شرکت خواهد نمود.

وی در انتها بر ارزیابی عملکرد فوتبال پنج نفره کارگران ایران در دنیا گفت: ارزیابی کاملی ندارم و بعد از همکاری نزدیکی که با فدراسیون ورزش کارگری خواهیم داشت قطعا می توانم در آینده اظهارنظر دقیقی در این زمینه داشته باشم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9334

به "تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس دبیرخانه آسیایی فوتبال ورزش کارگری و شرکت ها در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید