بوفون: به 200 تایی کردن بازی های ملی ام فکر نمی کنم

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان تیم ملی ایتالیا پیش بینی نمی کند که تعدادی بازی هایش برای آتزوری به 200 برسد و قبل از رسیدن به چنین رکوردی بازنشسته خواهد شد.

بوفون: به 200 تایی کردن بازی های ملی ام فکر نمی کنم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون احتمال اینکه بتواند به رکورد جدیدی در دنیای فوتبال برای ثبت بیشترین تعداد بازی ملی دست پیدا کند را کم می داند.

بازی امشب (یکشنبه) آتزوری برای حفظ جایگاهش در صدر جدول گروه H، یکصدوپنجاهمین بازی بوفون 37 ساله است، آماری که او فکر نمی کند به 200 بازی برسد. بوفون که امشب در ورزشگاه باربرای شهر پالرمو به میدان خواهد رفت، گفت: اعتراف می کنم که تا رساندن بازی های ملی ام به 200 بازی، فاصله زیادی وجود دارد. تنها چیزی که می خواهم این است که در بازی های بعدی ام نیز آماده و در سطحی قابل قبول باشم، حالا می خواهد دو بازی، 10 بازی یا 30 بازی دیگر باشد. باید دید چه می شود، اما من به 200 تایی کردن بازی های ملی ام فکر نمی کنم. فکر هم نمی کنم که بعد از 40 سالگی بخواهم به دوران بازیگری ام ادامه دهم.

بوفون ادامه داد: نکته فوق العاده ای که درباره تیم ملی ایتالیا وجود دارد، این است که هر بار بازی در آن احساس متفاوت و جدیدی دارد. پخته شدن در این تیم و پی بردن به اهمیت و ارزش بازی برای آن مهمترین چیز است. با دانستن چنین اهمیت و ارزشی، غرور و خودخواهی در تیم ملی بی معنا می شود.

کاپیتان آتزوری افزود: در 18 سال دوران بازیگری ام در ایتالیا من اوج اشتیاق و بی علاقگی را دیده ام. من فکر می کنم این موضوع بازتابی از رویکرد جامعه و کشور نسبت به عملکرد تیم ملی است. هواداران ایتالیا اکنون مدام به تماشای بازی های زیبا عادت کرده اند و به همین دلیل اگر ما نتوانیم چنین صحنه هایی را برای شان بسازیم، طبیعی است که آنها رفتن به رستوران برای خوردن پیتزا را به رفتن به ورزشگاه ترجیح بدهند.

بسیاری از رسانه های ایتالیایی از عملکرد آتزوری در بازی قبلی اش برابر مالت که به زحمت و تنها یک گل پیروز به کسب پیروزی شد، انتقاد کرده اند. البته به لطف همان پیروزی ایتالیایی ها جای کرواسی را در صدر جدول H گرفتند.

بوفون در این خصوص گفت: در این گروه شرایط به گونه ای است که دو یا سه تیم تا سرانجام برای صعود مستقیم می جنگند، پس طبیعی است که ما امیدوار باشیم ایتالیا در یورو به جایگاهی که حقش است برسد. هر بار که ما با تیم های کوچک تر بازی می کنیم، نقدها فراوانی صورت می گیرد. رسانه ها و هواداران همیشه به تعداد گل هایی که ما می زنیم توجه می کنند، اما گل زدن به تیمی که تمام فکر و ذهنش دفاع از دروازه است، آسان نیست. عملکرد ما برابر مالت اگرچه بهترین بازی دهه اخیر نبود، اما آنقدرها هم بد نبود. ما یک بر صفر بردیم، اما می دانیم که باید عملکردمان را ارتقا دهیم.

تیم فوتبال ایتالیا امشب از ساعت 23:15 میزبان بلغارستان است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17111

به "بوفون: به 200 تایی کردن بازی های ملی ام فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: به 200 تایی کردن بازی های ملی ام فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید