بهبود شرایط جذب بودجه غیر نقد تا خاتمه سال

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت بر اساس اظهارات شهردار تهران و معاونانشان شرایط جذب بودجه غیر نقدی تا خاتمه سال بهتر خواهد شد و امید است منابع بودجه غیر نقد محقق گردد.

بهبود شرایط جذب بودجه غیر نقد تا خاتمه سال

محسن هاشمی در سرانجام دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: امروز اعضای شورا به صورت ترکیبی یعنی بعضی به صورت حضوری و بعضی مجازی در جلسه هم اندیشی با شهردار تهران و معاونانشان شرکت کردند و جلسه هم به بحث بودجه غیر نقد اختصاص داشت.

هاشمی اضافه نمود: اعضای شورا اعتراضاتی به جذب 6 درصدی بودجه غیر نقد تا کنون داشتند که از طرف شهرداری تهران امیدواری هایی داده شد که تا سرانجام سال شرایط تحقق منابع بودجه غیر نقد بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز بعد از ایراد نطق و تذکرات از مقام شامخ پرستاران عزیز تجلیل شد و لوح یادبودی به نمایندگی به یکی از خانواده های شهدای سلامت اهدا شد. همچنین در این جلسه لایحه یک فوریتی اصلاح بسته محرک مالی در شرایط کرونایی از سوی شهرداری ارایه شد که یک فوریت آن رای آورد و در نهایت آنالیز طرح هوشمند سازی یارانه های شهرداری تهران در دستور کار نهاده شد که با 6 ماده به تصویب رسید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40465

به "بهبود شرایط جذب بودجه غیر نقد تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود شرایط جذب بودجه غیر نقد تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید