برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان

به گزارش بلاگ پو، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان اطلاع داد.

برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان

به گزارش خبرنگار از ، مجید زرین دلاور معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان، از تمام فعالان صنف فراوری، توزیع و صادرات پوشاک برای شرکت در این ویژه برنامه ملی دعوت کرد.

او در نشست هماهنگی میز صادرات پوشاک گفت: فراوریکنندگان کشور به ویژه استان های غربی می توانند از برنامه های میز پوشاک بهره مند شوند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: این ویژه برنامه در نیمه دوم بهمن ماه امسال با حضور صد ها تاجر، فراوریکننده و صادرکننده برتر پوشاک کشور و رییس اتحادیه فراوری و صادرکنندگان پوشاک و جمعی از مسوولان مرتبط با این موضوع برگزار می گردد.

زرین دلاور برنامه ریزی برای ترویج و توسعه برندینگ پوشاک در بازار های جهانی، ارائه راه چاره برای برطرف تنگنا ها و چالش های صادرات البسه، آسیب شناسی فراوری و ارائه خدمات مشاوره ای به فراوریکنندگان و خیاطان و راهنمایی فراوریکنندگان به سمت فراوری کالای با ارزش اضافه کرده بالاتر را از بعضی اهداف این میز برشمرد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: پنل های تخصصی، نمایشگاه پوشاک و بازدید از مراکز فراوری البسه استان از بخش های این میز در همدان است.

زرین دلاور با بیان اینکه همدان سال گذشته میزبان میز صادرات فرش دستبافت بود، افزود: میز پوشاک برای سه سال آینده نیز مهمان این استان است.

خوشه صنعتی پوشاک در روستای کِردآباد و جوراب بافی در روستای لتگاه از ظرفیت های استان همدان در فراوری لباس محسوب می گردد.

د.ا

منبع: ایرنا

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18360

به "برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین میز تخصصی صادرات پوشاک در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید