برگزاری مراسم بدرقه تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی

به گزارش بلاگ پو، مراسم بدرقه تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشورمان برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

برگزاری مراسم بدرقه تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم بدرقه تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ایران برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه امروز (پنجشنبه) در آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

در این مراسم سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، رئیس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، علیرضا رضایی رئیس انجمن کشتی ناشنوایان و ... حضور داشتند.

صالحی امیری در این مراسم ضمن تشکر از کوشش ورزشکاران ناشنوا در رویدادهای مختلف گفت: به همان مقدار که المپیک و پاراالمپیک ارزش دارند، ناشنوایان هم برای ما داری اهمیت هستند. سعی می کنیم در تریبون های مختلف زبان شما باشیم.

وی اضافه نمود: در این رویدادی که در پیش دارید، خواهید درخشید. وزارت ورزش، رؤسای استان ها، دولت و مجلس و همه کسانی که به فضیلت در این کشور باور دارند در کنار شما هستند، چرا که شما با فضیلت هستید. نگاه شما یک پیغام است و درخشش شما برای ما یک اقتدار است. از ملاقات با شما احساس غرور می کنیم. در هر جایی اسمی از ناشنوایان بیاید کنار شما هستیم. این وظیفه برای ما وجود دارد که همواره کنار شما باشیم.

از سوی رئیس کمیته ملی المپیک مبلغ 10 میلیون تومان به خانواده کشتی گیر دلفانی، پنج میلیون تومان برای پیشکسوتان و یک میلیون تومان به کشتی گیران اعزامی اختصاص یافت.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51401

به "برگزاری مراسم بدرقه تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم بدرقه تیم های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید