برخورد جدی با مجموعه های گردشگری فاقد مجوز در اردبیل

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برخورد جدی با مجموعه های گردشگری فاقد مجوز استان اطلاع داد.

برخورد جدی با مجموعه های گردشگری فاقد مجوز در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز پنجشنبه 6 دی در دیدار با رئیس پلیس فتای اردبیل توضیح داد: یکی از مسائل گردشگری استان، فعالیت گروه های غیرمجاز است که بدون هیچ مجوز و پروانه ای در فضای مجازی فعالیت می نمایند.

او اضافه نمود: در مقابل مسئله ای با فعالیت مجموعه های مجوزدار نداریم و اگر کوچکترین انحرافی در فعالیت ها مشاهده گردد، به صورت جدی و قاطع تذکر و برخورد صورت می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: به منظور برخورد با فعالیت مجموعه های غیرمجاز بهترین مشاور ما پلیس فتا است و انتظار می رود بدون اغماض با تورهای غیرمجاز و یا مجموعه هایی که فاقد پروانه هستند و از فضای مجازی جهت معرفی و تبلیغ برنامه های خود استفاده می نمایند، برخورد گردد.

فلاحی با تاکید به اینکه فضای مجازی فرصتی برای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری استان و فعالیت مجموعه های گردشگری است، ادامه داد: لازم است در راستای آموزش و فرهنگ سازی گام برداشته و بیشتر رویکرد ایجابی داشته باشیم.

سرهنگ علی قهرمان رئیس پلیس فتای استان اردبیل نیز در این نشست از رصد فعالیت تورهای گردشگری و برخورد ایجابی با مجموعه های غیرمجاز اطلاع داد.

او توضیح داد: سال گذشته با بیش از 20 تور غیرمجاز برخورد داشتیم اما در وهله نخست برخورد ایجابی دنبال می گردد.

او با اشاره به اخذ تعهد برای ممانعت از فعالیت غیرمجاز ادامه داد: سال جاری نیز این رویکرد دنبال می گردد و به منظور مهار فعالیت گروه های غیرمجاز لازم است مجوزهای سخت گیرانه و الزام آور ارائه گردد.

رئیس پلیس فتای استان همچنین به پایش نرخ گذاری مجموعه های گردشگری اشاره نمود و گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که نرخ های پایین جهت جلب مشتری اعلام می گردد و این در حالی است که این مهم نیازمند پایش و ممانعت از سواستفاده سودجویان است.

قهرمان طالع با اذعان به اینکه فضای مجازی فرصتی برای اطلاع رسانی است، اضافه نمود: اما در عین حال لازم است بانک اطلاعاتی جامعی از فعالان گردشگری استان که در فضای مجازی نیز فعالیت دارند تهیه شده و در دسترس پلیس نیز قرار گیرد.

او اضافه نمود: اخذ اطلاعات کامل ادمین تورها و مجموعه های گردشگری لازم است تا از فعالیت گروه های غیرمجاز ممانعت گردد.

رئیس پلیس فتای استان با اذعان به اینکه عصر، عصر ارتباطات است و فضای مجازی زندگی دوم مردم شده است، تاکید نمود: تمام خانواده ها به نوعی درگیر فضای مجازی هستند و لازم است به منظور کاهش آسیب ها فضای مجازی رصد گردد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10898

به "برخورد جدی با مجموعه های گردشگری فاقد مجوز در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی با مجموعه های گردشگری فاقد مجوز در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید