باقری: 3 وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می زنند

به گزارش بلاگ پو، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به بهبود رکوردهای بانوان ایرانی از وزنه زدن سه تن از آنها در گروه A مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

باقری: 3 وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می زنند

داوود باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به همکاری ایفمارک ایران مال با فدراسیون وزنه برداری گفت: آنها اسپانسر پزشکی ورزشی ما شده و قرار است تا بازی های المپیک به آقایان و خانم های وزنه بردار ما خدمات بدهند. خوشبختانه ایفمارک از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و تجهیزات پیشرفته ای برای ما دارد. می توانیم آسیب دیدگی های مان آنجا پیگیری کنیم و در بحث ریلکسیشن و اختلالات خواب نیز می توانیم از امکانات ایفمارک استفاده کنیم. ایفمارک قرار است تا المپیک فدراسیون وزنه برداری را به صورت رایگان ساپورت کند.

وی ادامه داد: کادرفنی و وزنه برداران ما از این تسهیلات ویژه خیلی راضی هستند و مهم تر اینکه این مجموعه نزدیک فدراسیون هست و آنها در شرایط کرونا تسهیلات ویژه ای در اختیار ما قرار دادند. من فکر می کنم دغدغه ها کمتر شده است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری با تاکید بر اینکه شرایط دختران وزنه بردار ایران خیلی بهتر از گذشته شده، اعلام نمود: خانم ها در 2 هفته گذشته خیلی رشد خوبی از نظر رکوردی داشتند. البته زود است در خصوص کسب مدال صحبت کنیم اما همانطور که آقای خورشیدی هم گفتند، لااقل سه نفر از مجموع 5 بانوی اعزامی ما به قهرمانی آسیا در گروه A رقابت می نمایند.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46962

به "باقری: 3 وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: 3 وزنه بردار بانوی ایران در گروه A مسابقات آسیایی وزنه می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید