بازی باید به سود ما به خاتمه می رسید، همه بازیکنانم همدل بودند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، کیاوش علاسوند شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم مس سونگون تبریز در نشست خبری، اظهار کرد: مس یکی از بهترین تیم های فوتسال ایران است و در بازی امروز دو گل از روی اشتباهات فردی دریافت کردیم اما خیلی خوب روبه روی تیم بزرگی چون مس جبران کردیم و بازیکنانم به این باور رسیده اند که می توانند بازی را برگردانند.

بازی باید به سود ما به خاتمه می رسید، همه بازیکنانم همدل بودند

وی گفت: خوشحالم که همه توانایی بازیکنانم را دیدند چرا که آنها فوق العاده هستند و در بازی با ساوه نیز بازیکنانم مثل امروز خوب و توانمند بازی کردند ولی با یک اشتباه داور به بازی برنگشتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز شرح داد: مطمئن باشید این جوانان کار فوق العاده ای می کنند؛ حفاری تیم و باشگاه بزرگی است و می تواند به جدول بر گردد و مجدداً خودش را در لیگ برتر نشان دهد.

علاسوند در خصوص علت شکست های ملی حفاری اهواز در هفته های گذشته اعلام نمود: مشکل اصلی من بودم، شاید من در چینش بازیکنان و نحوه به کارگیری آنها اشتباه داشتم و فکر می کنم اکنون بازیکنانم هماهنگ تر شده اند و اتفاقات خوب برای باشگاه خواهد افتاد.

بازی تیم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون تبریز در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41497

به "بازی باید به سود ما به خاتمه می رسید، همه بازیکنانم همدل بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی باید به سود ما به خاتمه می رسید، همه بازیکنانم همدل بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید