اینفوگرافی، چگونه گفت وگو کنیم؟، 5گام گفت وگوی مؤثر در روابط

به گزارش بلاگ پو، اگر چنین احساسی برای تان آشناست، پس احتیاج به یاری دارید. در طی چند سال گذشته، روان شناسان، هنر تبادل نظر را مطالعه نموده اند، بسیاری از موانعی که بر سر برقراریِ پیوندِ عمیق تر وجود دارد را شناسایی نموده و راه هایی را برای حذف آن ها پیشنهاد داده اند. به خواندنِ این مطلب ادامه دهید تا شما را با 5 گامی که می تواند گفت وگوی شما را اثربخش تر کند، آشنا کنیم.

اینفوگرافی، چگونه گفت وگو کنیم؟، 5گام گفت وگوی مؤثر در روابط

خبرنگاران| آیا می توانید طوری صحبت کنید که باعث گردد پیوند های اجتماعی تان قوی تر گردد؟ 5 گامِ مؤثر وجود دارد که می تواند به شما یاری کند روابط قوی تری بسازید و از اشتباهات پیشگیری کنید.

به گزارش خبرنگاران، نویسنده و منتقد ادبی ربکا وست، در مجموعه داستان های معروفش با عنوان صدای گوش خراش، نوشته است: چیزی با عنوان تبادل نظر وجود ندارد. این یک توهم است. فقط تک گویی های متقاطع وجود دارند؛ همه اش همین است.

به عقیده او واژگان ما و واژگان دیگران فقط از کنار یکدیگر عبور می نمایند، بدونِ اینکه واقعاً ارتباطِ عمیقی بین ما شکل بگیرد.

آیا کسی هست که حداقل یکبار در مقطعی از زندگی اش با این جمله همدلی ننموده باشد؟ چه صحبت کوتاه و روزمره ای با یک فروشنده باشد و چه ملاقاتی با یک دوست، ما به امید برقراری پیوند و رابطه آن را آغاز می کنیم، اما ناامیدانه تبادل نظر را رها می کنیم، زیرا احساس می کنیم که فکر مان در برقراری تبادل نظر شکست خورده است.

دوران همه گیری قطعاً آگاهی ما از چنین احساساتی را افزایش داده است. بعد از دورانِ طولانی انزوا، تشنگی ما برای تماس اجتماعی بیشتر از گذشته شده است و حتی اکنون از اینکه می بینیم، با وجود برداشته شدن بعضی قوانینِ فاصله گذاری اجتماعی، همچنان بین ما و دیگران خلاء هایی وجود دارد، احساس ناامیدی بیشتری می کنیم.

اگر چنین احساسی برای تان آشناست، پس احتیاج به یاری دارید. در طی چند سال گذشته، روان شناسان، هنر تبادل نظر را مطالعه نموده اند، بسیاری از موانعی که بر سر برقراریِ پیوندِ عمیق تر وجود دارد را شناسایی نموده و راه هایی را برای حذف آن ها پیشنهاد داده اند. به خواندنِ این مطلب ادامه دهید تا شما را با 5 گامی که می تواند گفت وگوی شما را اثربخش تر کند، آشنا کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرادید
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57687

به "اینفوگرافی، چگونه گفت وگو کنیم؟، 5گام گفت وگوی مؤثر در روابط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافی، چگونه گفت وگو کنیم؟، 5گام گفت وگوی مؤثر در روابط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید