ایجاد زیرساخت اختصاصی آموزش مجازی در مدارس سمای بندرعباس

به گزارش بلاگ پو، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: زیرساخت اختصاصی آموزش مجازی در مدارس سمای بندرعباس ایجاد شده است.

ایجاد زیرساخت اختصاصی آموزش مجازی در مدارس سمای بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، احسان محمدی نژاد در نشست با مدیران مدارس سمای بندرعباس اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با توجه به خطراتی که سلامت دانش آموزان را تهدید می کرد، تصمیم به برگزاری کلاس های درس به صورت برخط گرفت و پس از کش وقوس های فراوان پیغام رسان شاد را برای نیل به این هدف به جامعه آموزشی معرفی کرد.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اضافه نمود: با شیوع ویروس کرونا تعاملات علمی و آموزشی در دنیا و به تبع آن در کشور ما دستخوش تغییرات شگرفی شده است.

وی بیان نمود: ارزیابی ما این است که این پیغام رسان در انجام مأموریتی که برای آن طراحی شده بود، چندان پیروز نبود و کاستی های فراوانی داشت، به همین دلیل در مراکز سمای بندرعباس برای حفظ کیفیت آموزشی و ارتقای سطح تعامل معلم و دانش آموز در قالب آموزش آنلاین تصمیم به ایجاد زیرساخت های لازم گرفتیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بیان نمود: در مرحله نخست امکانات سخت افزاری و شبکه اینترنت مدارس ارتقا یافت و در فاز دوم نرم افزاری که بتواند با کاهش پیچیدگی های فنی فرآیند آموزش را تسهیل و کیفیت آموزش ها را تضمین کند به عنوان پلتفرم کلاس های مجازی سما درنظر گرفته شد.

رئیس مراکز آموزشی و فرهنگی سمای بندرعباس یادآور شد: عنصری که نباید از آن غفلت کرد، معلم است؛ چراکه بدون حضور معلمان مجرب و آموزش دیده کار آموزش مجازی هم برای دانش آموزان و هم برای خانواده ها پیچیده و مشکل خواهد شد. به همین منظور کار آموزش تمام معلمان شاغل در سما برای فراوری محتوای باکیفیت و مطابق سرفصل های درسی شروع شده و تا اواخر مرداد 99 ادامه خواهد داشت.

محمدی نژاد با اشاره به اهمیت مشاوره و فعالیت های مبتنی بر خلاقیت در کنار سرفصل های درسی رسمی در فضای مجازی ابراز امیدواری کرد سال تحصیلی آینده، سالی پر از پیروزیت و سلامتی برای فرزندان عزیزمان در سراسر کشور باشد.

4103/4062/

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34252

به "ایجاد زیرساخت اختصاصی آموزش مجازی در مدارس سمای بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زیرساخت اختصاصی آموزش مجازی در مدارس سمای بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید