بازی ماشین سازی تبریز با سایپا، متاسفانه یک تیم کامل نیستیم

به گزارش بلاگ پو، محمدرضا مهاجری عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با سایپا گفت: بازیکنان جدیدی که امروز به ترکیب اضافه شدند نمره قبولی گرفتند، اما در زدن ضربه آخر کم آوردیم که دلیلش کم تجربگی، استرس و تمرکز است.

بازی ماشین سازی تبریز با سایپا، متاسفانه یک تیم کامل نیستیم

وی با بیان اینکه حسرت گل نزدن ها به دل مان می ماند، گفت: سایپا در بازی های ترکیبی و ارسال از جناحین پیروز بوده و معمولاً گل هم زده است، اما ما به انها فرصتی ندادیم.

مهاجری با اشاره به اینکه در دقایق ابتدایی بازی فرصت خوبی را از دست دادیم، گفت: وقتی مقابل تیمی مانند سایپا در نیمه از موقعیت ها را به گل تبدیل نکنید در ادامه به بازیکنان و مربیان تیم فشار وارد می شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در زدن ضربات نهایی دقت نمی کنند گفت: بچه های ما باید در زدن توپ به سمت چارچوب دقت کنند.

مهاجری در ادامه افزود: امروز بازی را کنترل کردیم. در دقیقه 30 بازی اتفاقی در محوطه جریمه افتاد که باید فیلم را بازبینی کنم. می گویند اگر در بازی گل نزنی گل خواهی خورد، اما ما امروز نه گلی زدیم و نه خدا را شکر گلی دریافت کردیم.

وی گفت: در دقیقه 88 داور ضربه ای را گرفت که می توانست به گل تبدیل شود. اگر تیمی در این دقایق گل بخورد، نمی تواند آن را جبران کند.

سرمربی ماشین سازی همچنین ادامه داد: نمی دانم داور چرا در اواخر نیمه اول نیز داخل محوطه جریمه خطای دو ضرب بیان نمود.

وی گفت: اینکه بازیکنان جوان ما در ضربات پایانی بی دقت بودند، نمی توان آن را بی تجربگی قلمداد کرد. آن ها تمرکز ندارند و این فرصت سوزی ها باعث شده تا اعتماد به نفس و تمرکز ما کاهش پیدا کند. باید انگیزه خود را حفظ کنیم و فقط شعار ندهیم.

مهاجری ابراز داشت: من انتقادپذیر هستم اما اتوبوسی دفاع نمی کنم. اگر این گونه بود نمی توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. قبول ندارم که تدافعی بازی می کنیم. متأسفانه تیم کاملی نیستیم و همین باعث شده علی رغم خوب بازی کردن، نتیجه نگیریم.

وی گفت: ما باید فصل را تمام کنیم تا تیم را از نظر بازیکن تکمیل کنیم. باید چند بازیکن خوب جذب کنیم تا فضای رقابت در تیم ایجاد شود. در بازی های خانگی تیم های حریف، عقب تر بازی می کنند و این باعث می شود که کارهای تاکتیکی ما کم اثر شود. هر کدام از بازیکنان ما توانایی خاص خود را دارند و باید به خوبی از استعداد آن ها استفاده کرد. سعید مهری استعدادی است که باید به آن بها داده شود.

سرمربی ماشین سازی سپس در خصوص داوری نیز گفت: باز هم داور جوانی را برای قضاوت در دیدار ما انتخاب کردند. او باید در دقیقه 44 برای تیم ما پنالتی می گرفت. من معتقدم باید به داوران جوان میدان داده شود و مربی ها هم باید از آن ها حمایت کنند اما به صورتی باشد که هر 5 بار به این داوران قضاوت داده شود.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6521

به "بازی ماشین سازی تبریز با سایپا، متاسفانه یک تیم کامل نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ماشین سازی تبریز با سایپا، متاسفانه یک تیم کامل نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید