افشاگری ستاره تیم ملی سوریه، معلول به مادر بازیکنان توهین کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عمر خربین ستاره تیم ملی فوتبال سوریه چندی پیش از سوی نبیل معلول سرمربی این تیم کنار گذاشته شد.

افشاگری ستاره تیم ملی سوریه، معلول به مادر بازیکنان توهین کرد

خربین در مصاحبه با کانال سما الفضائیة از اتفاقات پشت پرده در تیم ملی سوریه و توهین معلول به مادر بازیکنان این کشور افشاگری کرد و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را هم به باد انتقاد گرفت.

خربین گفت: در شبکه های اجتماعی خیلی به من توهین شد در حالی که مورد ظلم قرار گرفته بودم.

وی ادامه داد: در هیچ تصمیم فنی دخالت نکرده ام و قصد دخالت هم ندارم.

ستاره تیم ملی فوتبال سوریه در مورد دلیل ناراحتی معلول از وی یادآور شد: معلول از قرار دریافت پاهای من روی جایگاه در جلسه با بازیکنان و همچنین پیشنهادی که به مربی تیم دادم مبنی بر اینکه پشت مهاجمان بازی کنم، ناراحت شد.

خربین اضافه کرد: حرفی که من به مربی تیم گفتم محبت آمیز و فقط یک پیشنهاد بود نه درخواست و دستور. معلول به من ظلم کرد و احترامم را حفظ نکرد. تا زمانی که معلول در تیم ملی سوریه باشد به این تیم بر نمی گردم. متاسفانه حاتم الغائب رئیس فدراسیون فوتبال هم در همان هتل بود اما دخالت نکرد و تاثیرش منفی بود.

وی گفت: معلول به مادر بازیکنان بخصوص بازیکنان جوان توهین می کرد در حالی که حاتم الغائب در مقابل ستاره های تیم ایستاده بود و تماشا می کرد.

ستاره تیم ملی فوتبال سوریه گفت: ما در سوریه یک میلیارد بار اشتباه را تکرار می کنیم و تیم یک قدم به جلو نمی رود. بدون عمل، فقط رویاپردازی می کنیم. حرف فجر ابراهیم مبنی بر اینکه برای رسیدن به سطح ژاپن به 50 سال زمان احتیاج داریم درست بود.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38486

به "افشاگری ستاره تیم ملی سوریه، معلول به مادر بازیکنان توهین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری ستاره تیم ملی سوریه، معلول به مادر بازیکنان توهین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید