اعطای 110 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خراسان شمالی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی از اعطای 110 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان خبرداد.

اعطای 110 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خراسان شمالی

امین خوش قامت در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تا به امروز این صندوق 110 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی، خود اشتغالی، پشتیبانی و برند به متقاضیان پرداخت نموده است.

وی ادامه داد: با توجه به سفر هیات دولت به استان، 80 میلیارد ریال تسهیلات نیز در پاسخ به نامه های مردمی مبنی بر ایجاد اشتغال به افراد اعطا شده است.

خوش قامت اضافه نمود: طی تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به روستاهای هدف گردشگری در موضوع بوم گردی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می گردد.

وی با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل روستایی استان نوسازی می گردد، اظهار داشت: براساس قرار داد با سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده ای، به ناوگان روستایی استان به منظور نوسازی خودروهای خود تسهیلات مناسبی اعطاء و به زودی رانندگان خودروهای جدید خود را تحویل می گیرند.

خوش قامت در جهت حمایت از برندها در استان یادآورشد: هم اکنون در سطح استان به دو برند شیر عسل و پاندورا تسهیلات به منظور بازگشایی نمایندگی در مرکز استان اعطا شده است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20828

به "اعطای 110 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای 110 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید