اسکووچیچ: از امروز تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر هنگ کنگ در کنفرانس خبری، جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

اسکووچیچ: از امروز تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، ملاقات تیمهای ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی از ساعت 19 به وقت تهران در استادیوم المحرق برگزار گردید که این ملاقات در انتها با نتیجه 3 بر 1 به سود شاگردان اسکوچیچ به انتها رسید.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری در مورد عملکرد تیمش برابر هنگ کنگ گفت: تنها موضوعی که از آن رضایت نداشتم، گلی بود که دریافت کردیم. نباید اجازه بدهیم که گل بخوریم. به بازیکنان کلیدی استراحت دادیم تا در این شرایط آب و هوایی، به آنها فشار نیاید.

وی در ادامه اعلام کرد: تیم هنگ کنگ مدت زیادی بود که بازی انجام نداده بود و اطلاعات کمی در مورد این تیم داشتیم. رجحان خود را در طول مسابقه حفظ کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. هر کسی این ملاقات را می دید متوجه می شد که چه تیمی دست بالاتری را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که شرایط زمین مسابقه مناسب نبود و بازی آخری تیم ملی در این زمین برگزار می گردد، ایا امکان بهتر شدن این زمین وجود دارد و اعتراض خود را به مسئولین برگزار کننده اعلام خواهید کرد، گفت: زمان کافی برای بهتر شدن این زمین وجود ندارد. انتظار داشتیم شرایط بهتر باشد. چیزهایی که قبلا اعلام کردم، دیگر بیان نمی کنم و در واقع نمی توان چیزی را تغییر داد.

وی در ادامه در مورد فرایند بازی اعلام کرد: در هر دو نیمه فشار را بر روی حریف حفظ کردیم اما در محوطه جریمه کیفیت نامطلوبی داشتیم. باید تمرکز مان را حفظ کنیم. پیش از این تمام فکرمان بر روی ملاقات برابر هنک کنگ بود و نتیجه خوبی کسب کردیم. اما اکنون تمرکزمان فقط بر روی ملاقات برابر بحرین است. بازی مقابل هنگ کنگ تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می رویم. باید به اندازی کافی باهوش باشیم. ریکاوری کاملی باید انجام دهیم تا برای ملاقات برابر بحرین آماده شویم.

اسکوچیچ در ادامه در پاسخ به این موضوع که تیم ایران نشان داد که می توان امیدوار به کسب نتایج مطلوب بود. چرا که به جز ملاقات مقابل سوریه، بازی دیگری نداشت و شرایط تیم در بازیهای بعدی با هماهنگی که شکل می گیرد بهتر می گردد، اضافه نمود: ما بازیها را نمی خواهیم با یکدیگر تداخل دهیم. هر بازی فرق دارد. اکنون تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است و به بازیهای جلوتر فکر نمی کنیم

وی در انتها گفت: تیم خوبی داشته و به قدرت خود ایمان داریم و می دانیم چطور از موانع رد شویم و مسائل را حل کنیم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51972

به "اسکووچیچ: از امروز تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکووچیچ: از امروز تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید