شروع مجدد سفرهای درون قاره ای فرانسه

به گزارش بلاگ پو، سفرهای درون قاره ای فرانسه دوباره شروع شد

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از نخستین کامیابی فرانسه در مقابل ویروس کرونا اطلاع داد و اظهار داشت که تمامی مرزهای این کشور به روی دیگر کشورهای اروپایی باز است. بدین ترتیب سفرهای درون قاره ای فرانسه از امروز از سر گرفته خواهند شد.

شروع مجدد سفرهای درون قاره ای فرانسه

روز گذشته مکرون در گزارشی تلویزیونی از کاخ الیزه خاطرنشان کرد که تمامی کشور فرانسه حتی ناحیه ایل- دو- فرانس که دارای بیشترین آمار مبتلایان و مرگ و میر در این کشور بود اکنون در شرایط سبز قرار دارند و بدین ترتیب از خاتمه قرنطینه در فرانسه اطلاع داد.

از امروز 15 ژوئن 2020 برابر با 26 خرداد 99 تمامی مرزهای داخلی کشور فرانسه باز شد و کافه ها و رستوران های این کشور نیز می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

مکرون اضافه کرد: از روز دوشنبه تمامی مرزهای فرانسه با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا باز می شوند و مرزهای بین المللی فرانسه که هنوز برای کنترل این اپیدمی بسته هستند از یک جولای باز خواهند شد.

اما مسافران اسپانیایی و بریتانیایی برای ورود به فرانسه هنوز هم باید 14 روز در قرنطینه به سر ببرند.

مکرون طی سخنانی از اتحادیه اروپا خواست تا با برقراری همکاری میان سایر کشورهای اتحادیه اروپا، مسائل مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا را از بین ببرد، که درصد عظیمی از این کار با آغاز سفرهای درون قاره ای در اروپا میسر خواهد شد.

مکرون در خاتمه سخنان خود اضافه کرد: ما درصدد بازگرداندن اوضاع به شرایط اولیه در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم. اما این بدان معنی نیست که ویروس کرونا به طور کامل از بین رفته است. ما همچنان تا مدت ها ناگذیر به حفظ فواصل اجتماعی خواهیم بود.

تابستان 2020 قطعا تابستانی متفاوت با سال های گذشته است که در آن شاهد تاثیرات ناشی از اپیدمی کرونا خواهیم بود.

فرانسه و آلمان از نخستین کشورهای اروپایی هستند که پس از گذشت سه ماه از اپیدمی کرونا مرزهای خود را به روی مسافران باز می نمایند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28361

به "شروع مجدد سفرهای درون قاره ای فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مجدد سفرهای درون قاره ای فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید